Skip to content

Bestellen & betalen bij Eijerkamp

Lees hier alles over bestellen & betalen bij Eijerkamp in Zutphen & Veenendaal en in onze online shop.

Mogelijkheden bestellen & betalen

  • Contant & pinnen in onze woonwinkels

    Bij je aankoop in de winkel ontvang je een persoonlijke klantenmap met alle belangrijke informatie over je bestelling.

    Plaats je een bestelling in een van onze winkels en betaal je niet direct het volledige bedrag? Dan kun je het resterende bedrag uiterlijk vier werkdagen voor de bezorgdatum in de winkel voldoen.

  • Overmaken vóór levermoment

    Bij een bestelling in de winkel kun je het aankoopbedrag eenvoudig per pin of contant voldoen.

    Betaal je nog niet alles? Dan kan je het resterende bedrag uiterlijk een week voor de levering overmaken naar Eijerkamp. Zie hieronder de betaalgegevens van Eijerkamp.

    IBAN-nummer: NL43INGB0693089563
    BIC: INGBNL2A

  • Betaling bij chauffeur

    Je hebt tevens de mogelijkheid om het resterende bedrag te voldoen aan de deur bij onze chauffeurs. Dit kan per pin of contant (alleen gepast geld, in verband met veiligheidsredenen). Creditcards worden niet geaccepteerd bij deze betaaloptie.

    Let op: Zorg dat je pinlimiet hoog genoeg is. Lukt het betalen niet? Dan kunnen de meubels (deels) worden meegenomen en betaal je extra bezorgkosten. Verhoog je pinlimiet eenvoudig via je bankapp.

  • Online

    Plaats je gewenste artikelen in de online winkelwagen en betaal veilig met iDeal, Visa of Mastercard. Alle betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding, zodat je gegevens versleuteld en beschermd zijn. Na betaling ontvang je direct een bevestigingsmail met de levertermijn.

Veelgestelde vragen over bestellen & betalen bij Eijerkamp

  • 1. Kan ik op moment van leveren betalen bij de chauffeurs en op welke manier kan ik dit doen?

    Bij onze chauffeurs kan je per pin betalen op het moment van leveren, onze chauffeurs hebben namelijk pinapparaten mee op de wagens. Creditcard wordt niet geaccepteerd. Je kunt het bedrag ook contant voldoen (mits dit afgepast is, onze chauffeurs hebben namelijk geen wisselgeld mee).

    LET OP: het is van belang om het pinlimiet van je rekening te verhogen indien dit nodig is. Informeer bij je bank over de mogelijkheden hierin zodat je het bedrag kan voldoen bij levering.

  • 2. Kan ik het restantbedrag voordat de levering plaatsvind overmaken?

    Ja dit kan. Tijdens het aankoopmoment in de winkel ontvang je een persoonlijke klantenmap met alle benodigde informatie over je aankoop. Maak 1 week voor levering het restantbedrag over aan Eijerkamp. De betaalgegevens van Eijerkamp zijn:

    • IBAN-nummer: NL43INGB0693089563
    • BIC: INGBNL2A
  • 3. Kan ik het restantbedrag voor de levering (contant) in de winkel voldoen?

    Ja dit kan. Je kunt het restantbedrag voor levering voldoen in 1 van onze winkels. Dit kan 4 werkdagen voordat de bezorging plaatsvind. Je kunt zowel contant als per pin het restantbedrag voldoen.

  • 4. Kan ik achteraf betalen als ik iets online bestel?

    Je kunt je meubels online bestellen bij Eijerkamp. Betaal makkelijk en veilig! Je kunt betalen via Ideal, Mastercard of Visa. Achteraf betalen is niet mogelijk.

  • 5. Kan ik een wooncheque van Eijerkamp online besteden?

    De Eijerkamp wooncheque is alleen fysiek in 1 van onze winkels te besteden. Wil je de wooncheque liever online besteden? Neem contact op met info@eijerkamp.nl of telefonisch via 0575 - 58 36 00 zodat we kunnen kijken wat er voor jou mogelijk is.

  • 6. Hoeveel moet ik aanbetalen als ik iets in 1 van jullie winkels koop?

    Over het algemeen betaal je maximaal 25% aan wanneer je iets besteld in 1 van onze winkels. Neem contact op met info@eijerkamp.nl of telefonisch via 0575 - 58 36 00 om te vragen naar de geldende voorwaardes voor jouw situatie.

  • 7. Het betalen lukt niet, wat kan ik doen?

    Wat vervelend dat je hinder ervaart met het betalen! Neem zo spoedig mogelijk contact op via 0575 - 58 36 00, hou je ordernummer/ orderformulier (bij winkelbestellingen) bij de hand zodat we je snel kunnen helpen.

  • 8. Ik krijg geen bevestigingsmail na het bestellen, wat kan ik doen?

    Controleer eerst je spam/ ongewenste e-mail inbox. Staat de bevestigingsmail er nog niet in? Neem dan contact op via info@eijerkamp.nl of telefonisch via 0575 - 58 36 00.

Vragen?
Bel 0575 - 583 600 of stel je vraag via de chat- of contactbutton.