Verzending & bezorging of afhalen
Onze Eijerkamp bezorgers bezorgen je meubels voor € 49.- tot over de eerste drempel van je voordeur met onze Drempelservice. Kies je voor de Eijerkamp bezorgservice (€ 99.-), dan doen we meer dan alleen bezorgen!
Bezorgopties
- 1
Bezorgservice
Bezorgservice
Kies je voor de Eijerkamp Bezorgservice? Dan doen we meer dan alleen bezorgen!
Twee professionele Eijerkamp meubelbezorgers leveren en monteren je meubels op de gewenste plek in huis!
Leveringsbijdrage: €99,- - 2
Drempelservice
Drempelservice
Wanneer je kiest voor de Drempelservice, worden je meubels tot over de eerste drempel van je voordeur bezorgd door de Eijerkamp bezorgers.
Bij Drempelservice kies je automatisch voor zelfmontage.Leveringsbijdrage: €49,-
- 3
Per post
Per post
Wil je kleinere meubels en/of accessoires via PostNL bezorgd hebben?
Zodra je bestelling ons Eijerkamp magazijn heeft verlaten, volg je deze op de voet met Track & Trace van PostNL!Verzendkosten: €9,95
- 4
Zelf afhalen
Zelf afhalen
In de winkel & online bestelde meubels en showroommodellen zijn af te halen bij ons centrale afhaalmagazijn bij Eijerkamp Zutphen.
Ons afhaalmagazijn is 7 dagen per week geopend tijdens winkeltijden.Gratis
Proces na aankoop
Tip: lees het proces goed, en kom niet voor verrassingen te staan!
Proces na aankoop tot moment van bezorgen
Nadat je jouw aankoop hebt gedaan bij Eijerkamp gaan verschillende afdelingen hard aan het werk om jouw bestelling zo spoedig mogelijk goed af te kunnen leveren. Zie hieronder hoe dit voor jou in zijn werk gaat:
1. Maakproces: vaak wordt jouw meubel na aankoop speciaal voor jou met de hand gemaakt!
2. Levering magazijnen: het meubel wordt zorgvuldig geleverd in één van onze Eijerkamp magazijnen.
3. Bezorgafspraak: zodra het meubel bij ons is geleverd kan er een bezorgafspraak worden ingepland.
4. Bezorgafspraak inplannen: Eijerkamp neemt direct contact op met je voor het maken van een bezorgafspraak. Dit kan per e-mail (via onze delivery planner), of telefonisch.
5. Inladen: een dag voor de levering worden jouw meubels zorgvuldig in onze eigen Eijerkamp vrachtwagens geladen door ons logistiek team.
6. Vertrek naar jouw nieuwe thuis: de route van ons magazijn naar jouw nieuwe thuis worden efficiënt en accuraat ingepland, met het oog op duurzaamheid en punctualiteit. Mochten de bezorgers vertraging hebben opgelopen, dan word je daar automatisch van op de hoogte gesteld.
7. Aankomst: ons logistieke team heeft vooraf de bezorg locatie gecheckt, zodat de bezorging van jouw nieuwe meubels vlekkeloos kan verlopen!
8. Plaatsen meubels: kies je voor de Eijerkamp bezorgservice, dan geven onze bezorgers tips en uitleg over het juiste gebruik van je nieuwe meubel zodat je er zolang mogelijk optimaal van kunt genieten.
9. Tips en uitleg: kies je voor de Eijerkamp bezorgservice, dan wordt het meubel zorgvuldig gemonteerd en op de juiste plek geplaatst.
10. Opruimen: kies je voor de Eijerkamp bezorgservice, dan neemt ons bezorgteam alle verpakkingsmaterialen mee voor duurzame recycling, wel zo handig!
11. Jouw nieuwe thuis: Je nieuwe meubel(s) staan klaar voor gebruik in jouw nieuwe thuis!
*Bepaalde onderdelen gelden alleen voor de Eijerkamp bezorgservice.
**Bij uitloop van een levertijd communiceert Eijerkamp dit altijd direct aan je.
Verzending & bezorging in Noord-Holland en buiten regio's
Als je in Amsterdam, boven Amsterdam in Noord-Holland, Waddeneilanden of in een buiten regio woont (Zeeland, Limburg en het Noorden van Nederland), worden je meubels bezorgd door onze Eijerkamp bezorgers. Dat geldt zowel bij je keuze voor Drempelservice als bij je keuze voor de Eijerkamp Bezorgservice. Een week voor de geplande leverweek ontvang je via de mail voorsteldatums of wordt er contact met je opgenomen via de telefoon voor het maken van een bezorgafspraak. Bezorging in de buitenregio's kan langer duren, houdt rekening met twee weken later dan de voorgestelde leverdatum.
Verzending & bezorging outlet- & showroommodellen
Koop je bij Eijerkamp een outlet- of showroommeubel? Dan kun je deze gratis afhalen bij Eijerkamp in Zutphen of Veenendaal.
Verzending & bezorging op de Waddeneilanden of in het buitenland
Bezorging op de Waddeneilanden of in het buitenland is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via
0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.
Nog goed om te weten: we leveren niet op postbusadressen.
Veelgestelde vragen over bezorgen & afhalen bij Eijerkamp
- 1. Welke bezorgopties zijn er bij Eijerkamp?
Bij Eijerkamp bezorgen we je meubels graag op de manier die jij wenst. Hieronder alle bezorgopties op een rijtje:
Eijerkamp bezorgservice
Kies je voor de Eijerkamp bezorgservice dan doen we meer dan alleen het bezorgen van je meubels! Je meubels worden vakkundig gemonteerd door twee professionele Eijerkamp meubelbezorgers, het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen voor recycling, je wordt vakkundig voorzien van onderhoudsadvies voor je meubels en alle meubels worden voorzien van standaard viltjes onder de poten ter bescherming van de vloer. Daarnaast krijg je een vakkundige eindmontage en afstelling van bijvoorbeeld kasten. We testen eventuele elektrische onderdelen, motoren en relaxfauteuils.*De Eijerkamp Bezorgservice is exclusief muurmontage, exclusief montage van lampen en exclusief het in elkaar zetten van zelfmontage artikelen.
De leveringsbijdrage voor de Eijerkamp bezorgservice bedragen €99,-
Drempelservice
Wanneer je kiest voor de optie ‘drempelservice’ bezorgen we je meubels tot over de eerste drempel van je voordeur. De bezorging verloopt via Eijerkamp, door Eijerkamp bezorgers. Bij drempelservice kies je automatisch voor zelfmontage. Je dient de meubels zelf op de juiste plek te zetten en te monteren.De leveringsbijdrage voor drempelservice bedraagt €49,-
Afhalen bij Eijerkamp Zutphen
Online bestelde meubels en showroommodellen zijn af te halen bij ons centrale Afhaalmagazijn bij Eijerkamp Zutphen. Deze is geopend op elk moment tijdens winkelopening, dus 7 dagen per week! Het is ook mogelijk om aankopen die in de winkel zijn gemaakt af te halen. Informeer hierover bij 1 van onze verkopers tijdens het maken van je aankoop.Wanneer je bestelling binnen is, ontvang je een mail dat je je nieuwe meubel(s) kunt komen ophalen. Wij helpen je het meubel in de auto te plaatsen.
Bezorging via PostNL
Kleinere woonitems (o.a. max. 4 stoelen, bijzettafels, kussens en accessoires) worden lekker snel bij je thuisbezorgd door PostNL voor € 9.95 Zodra je bestelling ons Eijerkamp magazijn heeft verlaten, volg je deze op de voet met Track & Trace van PostNL! - 2. Wat is de leveringsbijdrage bij Eijerkamp?
Dit hangt af van de keuze van bezorging. Hieronder staan de bedragen bij de bijbehorende bezorgoptie:
- Eijerkamp bezorgservice €99,-
- Drempelservice €49,-
- PostNL €9,95
- Afhalen in Zutphen gratis
- 3. Ik woon op een waddeneiland, bezorgen jullie hier ook?
Bezorging op de Waddeneilanden is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via planning@eijerkamp.nl of via onze chat- of contactbutton. Vermeld hierbij je naam, e-mailadres en telefoonnummer.
- 4. Ik wil mijn bezorgafspraak wijzigen, waar kan ik dit doen?
Eijerkamp maakt het je graag gemakkelijk. Daarom informeren wij je zo goed mogelijk over de datum en het tijdstip waarop wij je aankoop bij je bezorgen.
Zodra je meubelen geleverd kunnen worden nemen wij contact met je op om een bezorgdatum af te spreken. Komt later de afgesproken bezorgdatum niet uit, of wil je het bezorgadres wijzigen, dan verzoeken we je dit minimaal vier werkdagen vóór de bezorgdatum per telefoon via (planning) 0575 583606 aan ons te melden.
Wil je binnen deze vier werkdagen de bezorgdatum wijzigen of ben je op de afgesproken bezorg dag en/of tijdstip niet thuis, dan brengen wij voor de nieuwe bezorgafspraak €150,- in rekening.
- 5. Wat is de status van mijn bestelling?
Ben je benieuwd wat de status is van jouw bestelling? Het is goed om te weten dat wij contact met je opnemen zodra je bestelling klaar is voor bezorging voor het maken van een gepaste bezorgafspraak. Echter kan het soms helaas voor komen dat door vertraagde toelevering van grondstoffen/onderdelen of andere onvoorziene omstandigheden je order hierdoor vertraagd is. Ook wanneer er onverhoopt een vertraging is ontstaan stellen wij u daar tijdig en netjes van op de hoogte. Uiteraard zetten we alles op alles om vertraging van levertijd te voorkomen en tot het minimum te beperken.
Heb je nog verdere vragen over je bestelling? Neem dan contact op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.
- 6. Kunnen jullie showroommodellen en outlet artikelen ook bezorgen?
Voor showroommodellen en outlet artikelen geldt dat je dit kosteloos kunt afhalen bij Eijerkamp Zutphen of Veenendaal (afhankelijk van waar je het koopt). Het is niet mogelijk om dit bij je thuis te bezorgen.
Heb je een huurbus nodig? Neem dan contact op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton om de mogelijkheden hiervoor te bespreken.
- 7. Wat als mijn bestelling is vertraagd?
Het kan helaas soms voorkomen dat de levering van een bestelling is vertraagd. Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals vertraging in toelevering van grondstoffen/onderdelen of andere onvoorziene omstandigheden. In dit geval neemt Eijerkamp netjes en zo spoedig mogelijk contact met je op.
Uiteraard zetten we alles op alles om vertraging van levertijd te voorkomen en tot het minimum te beperken.
- 8. Ik heb gekozen voor drempelservice maar ik wil toch graag de Eijerkamp bezorgservice (of andersom), kan dit?
Heb je gekozen voor drempelservice maar wil je toch graag de Eijerkamp bezorgservice (of andersom)? De mogelijkheden hierin zijn afhankelijk van je aankoop en het moment van melden. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 - 583 600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.
- 9. Waar kan ik mijn leverweek zien?
De verwachte levertijd is besproken tijdens het verkoopgesprek. Wil je deze alsnog weten? Neem dan mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 - 583 600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.
- 10. Ik woon in een flat/ op een verdieping, kunnen jullie dan ook bezorgen?
Onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger, zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De leveringsbijdrage voor een verhuislift bij de Eijerkamp Drempelservice en de Eijerkamp bezorgservice bedragen € 125.-.
- 11. Ik woon in het buitenland, is bezorging hier mogelijk?
Bezorging in het buitenland is mogelijk op aanvraag via de mail: planning@eijerkamp.nl
Eijerkamp bezorgservice
Met de Eijerkamp bezorgservice doen we meer dan alleen bezorgen en geniet je direct van je nieuwe meubels!
Eijerkamp bezorgservice
Kies je voor de Eijerkamp Bezorgservice (€ 99.-), dan doen we meer dan alleen bezorgen!
Twee professionele Eijerkamp meubelbezorgers leveren je meubels op de gewenste plek in huis;
- Je meubels worden met zorg verpakt en uitgepakt;
- Alle meubels worden voorzien van viltjes onder de poten ter bescherming van de vloer;
- Vakkundige eindmontage en afstelling. We testen evt. elektrische onderdelen, motoren en relaxfauteuils*
- Verpakkingsmateriaal gaat mee retour voor recycling;
- Je ontvangt gratis onderhoudsadvies;
- Zodra je complete bestelling bij ons binnen is, nemen wij via de mail of telefonisch contact met je op voor het inplannen van een bezorgafspraak;
- Twijfel je of het nieuwe meubel wel naar binnen past? Voor €50,- komen wij dit indien nodig voor je opmeten. Als de meubels passen en de bestelling geleverd kan worden, ontvang je dit bedrag als korting terug.
*De Eijerkamp Bezorgservice is exclusief muurmontage, exclusief montage van lampen en exclusief het in elkaar zetten van zelfmontage artikelen.
Let op: onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De kosten voor een verhuislift bij de Eijerkamp Bezorgservice bedragen € 125.-.
Eijerkamp drempelservice
Tot over de eerste drempel van je voordeur bezorgd door de Eijerkamp bezorgers!
Drempel service
Wanneer je kiest voor de Drempelservice worden je meubels tot over de eerste drempel van je voordeur bezorgd door de Eijerkamp bezorgers. Leveringsbijdrage drempelservice: € 49.-.
Bij Drempelservice kies je automatisch voor zelfmontage: je dient de meubels zelf op de juiste plek te zetten, uit te pakken en te monteren. Wil je liever dat onze Eijerkamp bezorgers dat voor je doen? Maak dan gebruik van onze Eijerkamp Bezorgservice.
Zodra je complete bestelling bij ons binnen is, ontvang je van ons een mail met voorsteldatums of wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor het inplannen van een bezorgafspraak.
Let op: onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De leveringsbijdrage voor een verhuislift bij de Eijerkamp Drempelservice bedragen € 125.-.
Bezorging per post
Perfect voor al je kleine meubels en accessoires! Snel in huis en met zorg ingepakt en automatisch track en trace!
Bezorging per post
Wanneer je kiest voor bezorging per post, wordt je bestelling of winkelaankoop via PostNL geleverd.
Zodra je bestelling ons Eijerkamp magazijn heeft verlaten, volg je deze op de voet met Track & Trace van PostNL!
Leveringsbijdrage voor bezorging per post is €9,95.
Let op: niet alle meubels zijn per post te leveren in verband met regels omtrent de grootte en het gewicht van de bestelling. Informeer in één van onze winkels, of via 0575 - 583 600 of chat- of contactbutton naar de mogelijkheden hierin.
Bezorging per post
Perfect voor al je kleine meubels en accessoires! Snel in huis en met zorg ingepakt en automatisch track en trace!
Zelf afhalen
Winkelaankopen en online bestelde producten zijn gratis af te halen bij ons centrale afhaalmagazijn bij Eijerkamp Zutphen (tussen de outlet en de winkel). Deze is geopend tijdens de openingstijden van de winkel in Zutphen, dus 7 dagen per week!
Wanneer je bestelling binnen is, ontvang je een e-mail en een SMS dat je je nieuwe meubel(s) kunt komen ophalen. Wij helpen je het meubel in de auto te plaatsen.
Passen de meubels toch niet in je auto? Je kunt tegen een meerprijs gebruik maken van één van onze huurbussen die direct beschikbaar zijn! Informeer via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton naar de mogelijkheden. Je kunt uiteraard ook ter plekke informeren bij 1 van onze collega's bij het afhaalmagazijn.