Covid-19 maatregelen
Lees hier al onze COVID-19 maatregelen voor een prettig winkelbezoek aan Eijerkamp en de bezorging van jouw meubels.
1. Onze winkels zijn open
Wij blijven elkaar in onze woonwinkels helpen om elkaar niet te besmetten. De gezondheid van jou en onze medewerkers heeft tijdens een winkelbezoek al onze aandacht en daarom volgen wij de recente RIVM richtlijnen:
- Onze winkels zijn ruim (Zutphen 35.000 m2 & Veenendaal 20.000 m2) met brede gangpaden;
- Vanaf vrijdag 25 februari is het dragen van een mondkapje niet langer verplicht in onze woonwinkels;
- Onze verkoopadviseurs kunnen voor hun eigen gezondheid een mondkapje of faceshield dragen;
- Mondkapjes zijn standaard aanwezig in onze woonwinkels. Op verzoek kunnen onze adviseurs deze altijd dragen;
- De adviesplekken zijn uiteraard voorzien van transparante tussenschermen;
- Op diverse plekken bieden we gratis desinfecterende handgels aan en we wassen onze handen met grote regelmaat. We vragen jou dit ook te doen bij een bezoek aan onze winkels;
- In onze Slaap Experience Centers bij Eijerkamp kun je heerlijk proefliggen. We gebruiken per klant nieuwe kussen en matrashoezen;
- Onze winkels zijn voorzien van een vernieuwd ventilatiesysteem welke zorgt voor 24/7 gefilterde buitenlucht;
- Onze winkels en toiletten worden extra vaak schoongemaakt;
- Onze WoonCafés zijn vanaf vrijdag 25 februari open zonder aangescherpte maatregelen;
- Betaal bij voorkeur met PIN;
- Medewerkers met klachten blijven thuis. Heb je klachten? Plan je bezoek alsjeblieft op een later moment.
3. Afhalen bij Eijerkamp Zutphen
Het is 7 dagen per week mogelijk om meubels en bestellingen in het Afhaalmagazijn naast Eijerkamp Zutphen af te halen. Betaal bij voorkeur per PIN. En heb je klachten? Plan je ophaalbezoek alsjeblieft op een later moment.
4. Bezorging aan huis
Bestelde meubels en online bestellingen bezorgen wij met liefde bij jouw thuis. Ook tijdens de bezorging van je nieuw meubel(s) blijven wij opletten om elkaar niet te besmetten en gaan wij met zorg om met de gezondheid van onze klanten en medewerkers. Daarvoor volgen wij de recente RIVM richtlijnen:
- Onze bezorgers dragen bij levering niet langer standaard meer een mondkapje;
- Onze bezorgers hebben altijd een mondkapje bij zich en kunnen deze op verzoek bij levering altijd dragen;
- Geef de bezorger de ruimte tijdens de bezorging ;
- Bezorgers met klachten blijven thuis. We vragen jou bij klachten of twijfel de bezorgafspraak te verzetten naar een ander moment;
- We treffen extra hygiënische maatregelen voor onze bezorgers;
- Betalen is alleen per PIN mogelijk, we nemen geen contant geld aan;
- Gebruik je eigen pen bij het aftekenen van de afleverbon.
Zo blijven wij zorgen voor jouw en onze gezondheid. Heel graag tot ziens in onze woonwinkels!
Woongroet,
Familie Eijerkamp & collega's